måndag 14 juni 2010

Sommarlov

Hej alla glada! :D

Nu ska jag klaga lite och förklara hur läget är ;P

Tack alla ni som grattat mig på födelsedagen det betydde mycket <3
Tyvärr var ju jag sjuk hela min födelsedag och låg däckad i sängen utan att kunna sova på många timmar men nu mår jag bättre. :)

Som de flesta kanske vet har jag fått sommarjobb på Heda Ridklubb där jag ska "städa stall" idag fick jag känna på vad det innebär... hihi ^^

Som ni kanske förstår kommer jag vara och bete mig som en zombie de närmsta veckorna och om ni ändå är gulliga och vill träffa mig så kan jag på kvällarna (inte alltför sent xP), gärna något lugnt som filmkväll, mini-golf.

Hoppas att ni har överseende med detta så annars ses vi om fyra veckor :)

Ha ett awesome sommarlov

Puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar