torsdag 29 juli 2010

Lovekiller

Hola!

Lyssnar på lovekiller med Darin samtidigt som jag gör något som ska likna städning/packning. Det här är btw mitt hundrade inlägg! Det borde firas ;)
(jag bakade bullar igår så jag får väl fira med bulle och saft)

Idag har jag varit i sveriges största väskaffär, där bjöd de på kaffe som faktiskt var äckligare än det jag själv gör xD

Idag har jag också visat min träiga sida. Jag har själv (ok, nästan) monterat ihop en låda till min garderob. Efter mycket svärande så var den klar. Problemet var bara att vi köpt den stora och inte mittemellan så den går inte in i garderoben. Nu är det ju faktiskt rätt roligt (haha den är typ dubbelt så stor) men då visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.

Nej nu måste jag försöka fortsätta packa, tänkte ta med 25 böcker men ska försöka skära ner till 5.

Puss hej

1 kommentar:

  1. Hanna du är utmanad!
    http://josefinenyqvist.blogspot.com/2010/08/elin-sa.html

    puss <3

    SvaraRadera