tisdag 5 april 2011

Oj Hanna går över gränsen och blir lite vääl personlig...igen

Först hade jag tänkt skriva ett deprimerande inlägg om hur ful jag är och sedan om hur jag dåligt mitt självförtroende är. Men screw that! Istället tänkte jag "grow some balls" och fokusera på hur jag ska ta tag i allt istället för att sitta och gråta och tänka negativa tankar om mig själv.

Så nu ska jag shoota lite kaffe, spela alla må-bra-du-är-fin-och-bra låtar jag kan, städa mitt rum, plugga matte, baka muffins till Amnesty och sedan dansa House ikväll med ett leende på läpparna.

För tårar kommer inte att hjälpa mig, det är bara jag själv som kan.

Puss hej

1 kommentar:

  1. och vet du vad?
    du har en armé av kompisar som står bakom dig.
    när du känner att du inte klarar det längre så står vi där och kramar om dig en stund tills vi knuffar dig på fötter framför oss igen.
    Du är stark,
    och du är vacker!
    Du är vacker på ett Hannigt sätt, på ett sätt som ingen annan kan vara!
    Du leder oss, du är bäst! <3

    Hermosa.

    SvaraRadera