tisdag 3 april 2012

The Rythm of the Night

Har blivit lite beroende av Marina and the Diamonds vilket är kul eftersom jag inte var ett fan tidigare. Men checka out videorna de är superawesoma :D (speciellt Oh No!)

Sedan kan jag inte fatta att om några timmar sitter jag på ett plan på väg till Amerikat (som mina kära farföräldrar kallar USA för) . Annars insåg mamma idag att resan till Washington kommer ta ca 22 timmar zzzzzzzzzz....

Just nu har jag packningsproblem, hur många böcker? vilka böcker? ska jag skita i att ta med några? köpa nya?

Men imorgon är det skola vilket innebär viktig uppsatas i engelska c så nu ska jag fundera ut vad jag ska skriva om.

Lite roliga händelser från min vardag slänger jag in här japp:
*Bussar som får motorstopp på motorvägen
*Free cone day
*Bli utsedd till pimp
*Pannkakor
*Music som Moulin Rouge, shake it out, call me maybe, jump for my love, stronger och andra pepp-låtar.
*Se två söta tjejer dansa vid en lekplats
*Förstod två fysik-uppgifter hallelujah!

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar