lördag 19 december 2009

Anything But Ordinary



http://www.youtube.com/watch?v=uztpo_PNmFA <--- Shakira- Did it again, älskar videon!

Hejsan allesammans!

Första dagen på lovet,har varit ganska nice.

Lunch/återträff på Ming Palace med gamla klassen, kul att ändå några kunde komma.

Sedan julshopping, jag har nästan köpt klart alla julklappar nu. Har också köpt byxdressen på bilden :) Men jag vet inte, ser jag ut som en 80-tals aerobics-intstruktör med de rosa strumpbyxorna till? ;P (hade tänkt att ha den julafton och nyår om jag inte hittar någon snygg, billig klänning...)

Nu har jag lekt modell och Elin fotograf, riktigt roligt även fast att bilderna inte blir så bra.

Just det har skrivit en lista över vad som är bra med vintern/julen:

*De oerhört snygga vita taken
*Varm choklad med grädde och marshmallows
*Julshopping
*Alla fina ljus
*Doften av nybakade lussekatter

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar