torsdag 17 december 2009

Svarta vantar med silverpaljetter



Tjo alla glada bloggläsare!

Har fått klagomål att jag uppdaterar så dåligt, haha kan faktiskt hålla med dem...

En bra blogg blir uppdaterad ofta, men nu är det så här att detta faktiskt inte är en så bra blogg så då gör det ju inte så mycket :P

Julavslutning imorgon så himla härligt, det behövs verkligen har tappat all studiemotivering som funnits (alltså inte så mycket.

Ikväll ska jag och lilla Hanna på Tomtefesten, det kommer nog att bli kul!

Just det jag lovar att jag ska öva på att ta ego-bilder, den här var enda bilden som "hela" jag kom med.

Jag inser att detta blogginlägg lyckats bli som alla andra, förvirrande och helt osammanhängande, typ som jag alltså.

Vill bara avsluta med ett citat (vackert eller hur): "Kompromissa inte med dig själv. Du är allt du har". Janis Joplin

1 kommentar:

  1. "just det jag lovar att jag ska öva på att ta ego-bilder" xD haha, du är för gullig du <3

    och tomtefesten var rooolig :D

    och jag vill bara säga att jag blev lite lättad när jag läste "Jag inser att detta blogginlägg lyckats bli som alla andra, förvirrande och helt osammanhängande, typ som jag alltså."
    för hallå - det är precis så jag känner efter varje inlägg på bilddaboken x)

    konstaterat nu alltså: vi är förvirrade och osammanhängande (och underbart bäst!) <3

    och citat är trevliga och uppskattade :)

    - nu blev min kommentar ungefär lika lång som ditt inlägg känner jag, men jag - liksom alla andra - har saknat dig här i datavärlden ;)
    pusspådig<3

    SvaraRadera