tisdag 30 mars 2010

Hanna har bestämt sig

Jag har bestämt mig. Från och med nu ska ingen vampyr komma och suga ur mig all energi. Jag är trött på folk som ifrågasätter min musiksmak, vad jag säger och gör. Från och med nu ska jag säga till eller bara ignorera. Från och med idag ska jag växa upp och inte "but my * is better than yours!"

Från och med idag kommer ni att möta den nya Hanna som ja lyssnar på Radio Disney, kollar på Hannah Montana och läser rosa, glittriga böcker. För jag kanske är barnslig i dina ögon. Men i mina är jag för en gångs skull mig själv.

Tack! <3

Puss hej

Ps. Ni mina kära vänner är absolut inte några vampyrer ni är motsatsen som ger mig energi, jag älskar er <3

3 kommentarer:

  1. flicka lilla, du är vacker i mina ögon. Jag beundrar ditt mod att stå på dig själv och jag önskar dig lycka till. Kärlek på dig min gamla pensionär <3

    SvaraRadera
  2. ... och det är just därför jag tycker om dig så mycket! :D <3

    SvaraRadera
  3. åh, precis rätt min fina vän! och du vet vad jag tycker om det där utsugandet.. låt dem inte köra med dig! <3
    och om det tröstar, så vet du ju att vi alltid är ganska lika - vi kan lyssna miley cyrus och prata meg cabot-böcker precis när du vill! ;D hihi
    pussochkram <3

    SvaraRadera