måndag 1 mars 2010

Thunder



Tjo!

Idag väntade jag på bussen som aldrig kom så istället fick jag skjuts av Elins snälla pappa :D

När jag kom hem var jag djup nedfrusen (ett tips om det är minus-grader ute, använde INTE converse...) men efter en kopp varm choklad och ett skins avsnitt var jag nästan mig själv igen, i alla fall lika förvirrad.

Som idag i skolan då Elin sa - "Ferry"
-"Va?" en vimsig Hanna
-"Jo men du vet elva"
-"Vaddå siffran?"
-"Nej jag sa älva, fairy"
-"Aha"

Så kan det gå efter fyra år på engelska skolan........

Nu får ni ha det bäst och hoppas på att sommaren kommer snart!
Puss hej <3


Jag kankse inte är den snyggaste, smartaste, vackratse, roligaste tjejen
-Men jag är jag och det kan ingen ta ifrån mig!

1 kommentar:

  1. kvinna! du är en utav de snyggaste, smartaste, vackraste, roligaste. Låt aldrig någon annan få dig och tro nåt annat. Du är underbar och en av de bästa vänner jag har haft (har). Fortsätt vara den du är, för det är den vi älskar :)<3

    SvaraRadera