söndag 29 augusti 2010

Always look on the bright side of life

Positiva Hanna har gått och lagt sig för även hon kan inte se något positivt när självförtoende är lägre än glocalnet.

För vissa dagar känner man sig värdelös och inte bra på någonting. Dagar när man ligger efter i skolan, inte har någon pojkvän och inte kommer med i the project. Nej vissa dagar får man bara försöka ta sig igenom.

Jag har i alla fall tur som har en kusin på 5 år som man kan diskutera Star Wars med fast att ingen sett filmerna, en underbar familj som gärna ville följa med på arkeologi-utgrävningar i Mjölby och framför allt mina underbara vänner som jag inte träffat på några dagar nu men som jag vet bara finns ett samtal bort om jag skulle behöva ringa.

Puss hej

2 kommentarer:

  1. hej hanna,
    du är min stora kärlek,
    tror jag kommer gifta mig med dig när jag blir stor.
    vi kommer bli rika ihop och inte få några barn,
    just för att du är tall, dark and handsome.
    kanske något du vill diskutera över en fika i veckan?
    pusso <3

    SvaraRadera
  2. Haha tack Josefine that made my day :D

    Fika låter super, när slutar du på dagarna?

    Puss <3

    SvaraRadera