måndag 16 augusti 2010

Jowsefejn

Utmanad av: Josefine

Regler:
Den utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv och sedan utmana 6 nya bloggare. Easy as that!

Ha utmaningen är antagen!!!

Hmm få se nu 6 sanningar om mig själv borde inte bli så svårt... (eller jo!)

1. Jag går på en drog som kallas för att läsa. Det innebär att man har svårt att sluta när man läst en sida och man vill bara läsa mer och mer.

2. Jag tycker att transvestiter är super coola och jätte intressanta, (men nej jag trivs som jag är).

3. Jag har väldigt lätt för att gråta och blir då helt röd i ansiktet.

4. Den bästa platsen att dansa på enligt mig är köket, stor yta med en massa rekvisita.

5. Jag vill få uppmärksamhet men när jag sedan får det tycker jag bara att det är jobbigt.

6. Jag har telefonfobi det är bara ytterst få personer som jag klarar av att prata i telefon med. Därför tackar jag Gud, Buddha och Allah för SMS.

Detta är vad jag kom på nu :D

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar