tisdag 12 oktober 2010

Don't Want An Ending

Jag utmanar alla som läser denna blogg att på sin blogg (eller här) skriva ner tio saker som du blir glad över :D

Min lista (oh vad jag älskar att skriva listor!)

1. Att dansa runt i köket

2. Kramar

3. Stå och hoppa upp och ner på en konsert

4. När man pluggar så mycket att man tror att man ska snart sprängas på grund av all information och att det sedan går super bra på provet.

5. Roliga överaskningar som att få sluta tidigare, Elin har bakat när man kommer hem, att jag hinner med bussen eller komma i en tröja med storlek 36.

6. Självklart att fika och umgås med ni mina kära underbara vänner

7. Dricka te med min kära familj och berätta hur dagen varit

8. Lyssna på musik och måla tånaglarna

9. Hitta en perfekt, personlig present till någon jag tycker om

10. Ligga på stranden med en bra bok, sand mellan tårna och en glass i handen

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar