onsdag 24 november 2010

Bring me to life again

Skulle kunna skriva en stor uppsats om vad Östgötatrafiken borde göra när vintern kommer men istället tänkte jag klaga på några saker jag stör mig på och inte riktigt förstår mig på :) oh ja ni har hört det mesta förut ;)


1. När folk avbryter mig hela tiden, inte lyssnar på vad jag säger och sedan sitter och klagar på att jag är tyst.

2. När folk har en uppfattning om mig och jag försöker visa en annan sida så blir det liksom kortslutning i deras hjärnor "HJÄLP Hanna är visst inte bara så här! Shit hon är visst så här också", nej vi ALLA har flera personligheter. Låt dina kompisar visa alla sina sidor :)

3. När folk inte erkänner att ja jag hade fel och du hade rätt utan måste fortsätta argumentera fast att den andre har slutat. (Ja, jag tycker oftast att jag har rätt och måste bli bättre på att "oj där hade jag fel" men snälla säg inte "jag har rätt och du är dum i huvudet")

Puss hej <3 :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar