lördag 13 november 2010

It's my life

Hallojsan piple!

Efter att mått dåligt några veckor nu fram och tillbaka på grund av en massa saker tänkte jag nu ta tag i mitt liv, ruska om det och ge det en klapp på axeln.
Jag ska börja lita mer på mig själv och ta för mig mer, hädanefter kommer jag att bli mer självisk för det är så jag har lärt mig att världen tydligen fungerar.

Jag kommer självklart att finnas här för er, det är bara att ringa eller ta 13 hem till mig <3

Men om du börjar hacka på mig, berätta att jag lyssnar på fel musik eller något annant då kan du räkna med att bitch-Hanna som har gömt sig ett tag nu kommer att komma fram ;) (kan vara extra farligt om jag är i närheten av en innebandy-klubba ;P)

Ha en underbar dag :D

Puss hej

2 kommentarer:

  1. det här kommer låta sjukt. men bra!
    låt ingen gå på dig bara för att de anser att något är fel. det är ditt liv, ingen annans. det blir vad man gör det till och du förtjänar det bästa.
    finns alltid här. glöm inte det!
    kärlek på dig kvinna! <3

    SvaraRadera
  2. jag håller med Hanna, bra!
    och jag har ungefär kommit fram till exakt samma sak nu i höst. känns bara onaturligt på nåt sätt att man ska må bättre av att vara en självisk människa, men som sagt - det är visst så världen fungerar xP
    finns alltid här för dig med om du behöver mig, även om det kanske inte alltid verkar så <3
    massa mental hugs! <3

    SvaraRadera