onsdag 23 februari 2011

Miss Nothing

Känner mig oerhört stressad. Skulle ju hunnit med så mycket på lovet! Spanskan finns inte i huvudet och uppsatsen om Lynn Simonson var svårare än jag trodde. Mitt rum ser ut som det gjorde innan. Tvättstugan är inte målad och fönstrena är inte putsade, etc etc. Summa summarum jag har inte gjort något vettigt på lovet.

Men jag har däremot haft ett ganska roligt och underhållande lov.

The King's Speech, Melodifestivalen genrep, Svansjön, varit ensam hemma, dansat house, sovit till 12, kollat på tv sjukt mycket nej föör mycket (men åh har ni sett Hemliga prinsar och prinsessor? :D). Ikväll blir det middag med Amanda och hennes kompisar.

Puss hej

1 kommentar:

  1. fönsterna får du skylla på att det är hejjävlarkallt ute :D
    när har du ett hål för mig i ditt lov? <3

    SvaraRadera