tisdag 22 mars 2011

Bad reputation

Det är dagar som denna jag vill bli läkare. Jag vill kunna hjälpa folk som är sjuka, visa att det finns någon som bryr sig, som försöker. Men läkarlinjen kräver högre betyg. Det blir att satsa på näst nästa högskoleprov eller 6 år i Polen.

Frågan är bara om jag kan göra en skillnad som läkare eller om jag måste förklara att det inte finns några resurser.

Plugga går ju inte så bra heller, det märktes på kemi provet idag. Pretty little liars har blivit min nya verklighetsflykt. Jag får skylla på att jag lider av lathet.

Nej nu ska jag rycka upp mig, nu är det House som gäller och att bara få vara ett tag. Sedan väntar psykologi-boken på mig.

Du får ha det awesome och kom ihåg allt kan hända i rymden ;)

Puss hej

1 kommentar:

  1. men i rymden finns det ju inga känslor? :(
    fortsätt kämpa på lilla tös! hoppas vi hinner träffas någon dag snart. Har du börjat jobba btw?
    puusOkräm på dig fina carhasve! <3

    SvaraRadera