lördag 6 augusti 2011

Danza Kuduro

Och vinnaren av min lilla tävling är bappadam..... JOSEFINE! :D

Grattis, kort + autograf kommer bli leverat snart :)

(Ps boken var väldigt bra och rolig!)

Spanien var super:

*Sol
*Bad
*Stor pool
*God mat
*Museum
*Shopping
*Se Afrika
*Se 1000 spanjorer demonstrera
*Se sjukt många poliser (de flesta såg tjuriga ut men såg bra ut)
*Se sjukt snygga magar
*Se tre bröllop
*Se fin stor park
*Gå mycket
*Träffa sötaste taxi-chauffören
*Träffa två små busiga spanien-barn
*Se slottet
*Chocolateria med churros dopade i choklad
*Kakbutik <3
*Kolla på balklänningar + prata med en farbror på spanska som inte fatta vad jag sa
*Bada på takterass
*Plaza Mayor, Puerta del sol
*Hår som sockervadd och en röd näsa

Och nästan bäst av allt... Starbucks ;)

Ja jag lovar att berätta allt när vi träffas :D <3

1 kommentar:

  1. åååh jag som aldrig vinner något. jag är helt speechless. :D <3 <3

    SvaraRadera