onsdag 31 augusti 2011

Someone like you

Idag är det onsdag, imorgon är det torsdag vilket innebär att jag har sovmorgon och slutar innan lunch. Känns väldigt skönt faktiskt.

Annars har jag upptäckt att Adele är en väldigt cool person. Jag har också funderat över vad jag har gjort dom senaste 18 åren av mitt liv. Jag har kommit fram till att jag inom de kommande året ska ha gjort något av nedanstående:

* Skrivit en bok
* Gjort en film
* Spelat in en skiva
* Tagit över ett land (behöver dock inte innebära en invasion kan också vara som president eller statsminister)
* Bidragit till världsfred
* Tagit OS-guld i valfri sport
* Gift mig i Las Vegas med min själsfrände
* Förändra någons liv
* Fritera en bounty

Jaja nu ska jag återgå till min självömkan har nämligen skadat foten.

Puss hej

1 kommentar:

  1. your soulmate (tror du kan gissa vem)31 augusti 2011 kl. 22:18

    let's go to vegas honey?

    SvaraRadera