onsdag 17 augusti 2011

Mitt hjärta blöder... igen

Nollning ikväll. Inte jag som ska nollas fast det känns nästan som det. Jag gillar min klass men sammanhållningen? Nej den finns inte där. Det här kan bli hur som helst. Mitt mål är i alla fall att våga prata med någon nolla (hahaha jag vet att jag är sorglig).

Annars känns det helt ok att börja skolan. Jag är bara rädd att jag kommer avskärma och isolera mig så fort pluggandet kommer igång på riktigt. Jag hoppas att ni orkar dra ut mig på åventyr ändå.

Men nu ska jag rycka upp mig, dricka en kanna kaffe så att jag börjar prata lika fort som HJ ;) och peppa med spansk musik.

Ha det bra puss och hej

1 kommentar:

  1. pusspådig <3


    och btw, om det är till någon tröst - sammanhållningen i vår klass är väl sisådär också och planeringen... ohmygod vår nollning var helrörig! XD hahah

    och jag är lite sorglig jag med för jag pratade inte så mycket heller. när jag väl gjorde det sa Maja och Mia att jag var en knarkare - för att jag blev alldeles glad av den fina regnbågen!! hehe^^ och när jag berättade det för Johan sa han bara lugnt "ja men Hanna du är ju klassens lilla mobboffer..."

    men jaaaaa, kramar till dig, hoppas vi ses imorrn! <3

    SvaraRadera