söndag 8 januari 2012

It's gonna take a lot to take you away from you

Ångest.

Jag har ångest över mycket nu, skolan som börjar imorgon, framtiden, att jag inte hunnit med saker jag velat/borde ha gjort toppat med balen och studenten.

Det blir inte direkt bättre att folk frågar och pratar om det konstant men jag tror att det är det jag, vi alla behöver. Någon eller något som påminner oss om det vi inte vill men som ändå får oss att förebereda oss för det.

För även om jag inte vet hur framtiden ser ut eller ens hur nästa vecka kommer vara vet jag att mina fina vänner finns där. De finns och stöttar mig.

Även om vi kanske kommer att befinna oss i samma land nästa år (i år?)kommer vi hålla kontakten. Msn, skype, facebook, sms, dyra telefonsamtal, buss-och tågresor, flygresor, färja eller road-trip. Vi kanske inte kan smsa och fråga om vi ska träffas på café M. Men jag älskar er och tänker inte lämna er.

Puss hej

3 kommentarer:

  1. det är klart att vi alltid kommer att kunna smsa och säga att vi ska träffas på café m! kanske tar det dock lite längre tid innan alla är där. men vi ses där :D
    och hanna, du är inte ensam. vi går i genom det här tillsammans ;) <3 <3

    SvaraRadera
  2. <3

    café M är btw stängt!!!!!
    gick förbi där och det stod en stor skylt i varje fönster typ: "STÄNGT pga av renovering, öppnar igen någon gång februari/mars" :o

    SvaraRadera