onsdag 18 januari 2012

Mykonos

"Vi skitala i honom, nu går vi o pessar" åh västgötska när den är som bäst

Hänt mycket därför blir det punktform då jag egentligen skulle börjat plugga för tre timmar sen:

*Stockholm två dagar ensam på barista-kurs
-jättekul, intressant, svårt, lost, choklad, kaffe, smaka dyr vodka, irra omkring på tunnelbanan, shoppa, prata med främlingar, många samtal hem, pappa=utmärkt personlig gps och lite sömn

*Idag kanske gått på bal-kick-offen (hur många - har man? som Kriss sa om vi missar något gör vi det tillsammans, anyway blir att plugga och sova istället, tänkte tända lite ljus och göra det mysigt.(historia-seminarium, spanska presentation om vad man vill därför valde jag kuba krisen, engelska oranges are not the only fruit)

*Imorse sova lite för länge, göra en Frida alltså sminka mig på skoltoaletten i det dåliga ljuset.

*Religion åh vad jag saknat det ämnet! :D första lektion, en i klassen somnade men jag tycker hon verkar superbra läraren fast att hon råkade säga "judarna kom då till Sverige och började bygga moskéer..."

*Äventyr till Wasa för att köpa kaffe som skulle vara såå himla gott, eh nej Carro fel

*Jämföra handstilar på engelskan

*Låna andra The Hunger Games boken av Josefin

*Amnesty möte 10 min två muffins :D

*Ligger nu i sockerkoma efter att ha ätit pannkakor

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar