måndag 17 december 2012

Sweetie

Inte "hunnit" uppdatera på ett tag men här kommer lite inside info om mitt liv, yay!



3 dagar kvar på SSAB. Tiden har gått sjukt fort!

Nu

Imorgon fixa klart rapport, atlas och presentation. På onsdag stora presentationen i Stockholm och torsdag presentation på avdelningen och sedan bjuda på tårta.

Om 7 dagar är det julafton. 14 dagar nytt år. Jag ska klippa och färga håret om 19 dagar. Vilket jag verkligen behöver. Säfsen 24 dagar kvar. Men roligast av allt om 41 dagar om jag räknat rätt det vill säga flyttar jag till Barcelona.


Det känns som om livet rullar på och har ökat takten. SSAB har varit som en andningspaus för mig. Jag har hunnit kolla på alla mina älskade TV-serier och läst otroligt många böcker. Samtidigt har jag lärt mig otroligt mycket och jag kommer att sakna alla härliga människor.

Idag var mina kära padres och fick verksvisning. De fick även se var jag har tillbringat min tid, på metallografin. Det var kul.

Köpenhamn

Hitta ett slott jag kan tänka mig att bo i. Såg en kille jag kan tänka mig att gifta mig med. Mysigt julmys med la familia på bland annat Tivoli. Snabb mysig fika med K som berättade om Köpenhamns uteställen, ska kolla in dem nästa gång!

Julmiddag med jobbet

Gott och trevligt. De är underbara människor. Jag bjöds på maten och fick även en sång sjungen (är det ett ord?) av en fin kvartett för mig. Nästan lite tårögd.

Denna helg

Träffade Elli, först middag sedan dansa loss. Har inte haft så galet roligt på ett tag. Har dock lovat mig själv att hålla mig borta från Long Island Ice Tea tills vidare...

Dagen efter träffade jag Josefine och Dan för lite julshopping. Jag var inte bästa sällskapet men alltid roligt att träffa dem. Fick även en fin julklapp som jag självklart redan har öppnat, hallå självbehärskning. Grät lite när jag såg vad det var

Mysteriet på Greveholm

Awesome.





Puss hej



1 kommentar: