lördag 29 december 2012

Mörkt kallt ljus

Jul

Fina julklappar. Agera tomte. Mysigt. Pussla. Äta. Lite drama. NH. Pyssla. Brunch. Tandläkare. Baka. Korsord.


Nyår

Typ äntligen planerad. Jag ska ha en glittrig lite urringad sak som inte är något som jag vanligtvis har på mig. Det ska bli roligt i alla fall!

Film

The Hobbit - Bio med sis, så himla bra musik, fin natur och bra skådespelare.

Pitch perfect - rolig och I love Fat-Amy <3 Step Up 4 - DANS, UNDERBAR DANS! Magic Mike - hahaha fick se utvalda scener ;) inga kommentarer. Mitt rum

Är så fint och städat för en gångs skull, ville bara skryta lite. Även min garderob är i mycket bra skick. Min kära syster har fått en exklusiv guidning.

Frisyr

Har testat mittbena nu i några dagar. vilket ser likadant ut som innan men skillnaden är att jag faktiskt ser någonting.

Kompisar

Är så stolt, glad och lycklig för mina vackra, underbara och roliga kompisar. Seriöst, vad skulle livet vara utan er?

Ni ställer upp och vill träffa mig även när jag inte är på bra humör. Vill bara tacka för att ni står ut med mig.

Kreativitet

Har köpt lite pärlor läs många (som det btw inte var rea på). Har känt mig kreativ och lyckats få ihop ett halsband och några konstiga armband. På julafton lärde jag mig även att köra "vänskapsarmband" av typ garn. Haha bli inte förvånad om du får ett om en månad. Det känns så kul att få vara "kreativ", bara pyssla och göra utan att tänka. Jag vill gå så långt och säga att det känns befriande, min själ får liv och vingar, regnbågen lyser vackert och en enhörning springer på ängen hehe så så är det

Helt ärligt saknar jag dansen sjukt mycket. Har suttit och kollat på gamla videos på facebook och fällt en tår inte för att det alltid var så vackert men shit vad roligt vi hade




Ha det awesome!


Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar