tisdag 8 januari 2013

Where you are

Mitt liv

Mitt liv består just nu av långa sovmorgnar, bostadssökande, lite ångest, mycket nervositet men samtidigt sjukt glad och peppad.

Boende kommer att lösa sig men det är lättare att få något om man är på plats. Så jag som alltid är orolig känner mig stressad men försöker att tänka det löser sig, det löser sig AHHH PANIK, det löser sig

På torsdag drar la familia och jag till Säfsen. Det ska bli mysigt med svisch-svisch i backarna, varmchoklad med grädde, läsa böcker, after-ski och bara umgås. Elin och jag har sagt att det troligtvis blir mest fika och after-ski

Mina TV-serier

Tänkte att det kunde vara roligt att veta vad jag ägnar mycket tid åt. Så här kommer en lista på serier jag följer/nyligen följt. Vill ni veta mer om dem är det bara att fråga ;)

Bunheads - Samma producent som Gilmore Girls och många skådespelare därifrån. Rolig, mysig och lite ballet.

Underemployed - Lite F.R.I.E.N.D.S- feeling. Så där lagom seriös med mycket humor och intressanta karaktärer.

Pretty Little Liars - Spännande och lite roligt. Om man är intresserad av olika klädstilar rekommenderas den starkt.

The Lying Game - Samma författare till böckerna som till Pretty Little Liars. Inte världens bästa handling men spännande.

Revenge - Epic. Drama, intriger och hämnd.

2 Broke Girls - Ibland grov humor men rikttigt rolig. Passar även cupcakes-älskare.

New Girl - Rolig och lite annorlunda med rumskompisar som man vill ha.

The Mindy Project - Om en annorlunda, rolig romantisk komedi-älskande läkare.

Hart of Dixie - Rachel Bilson är läkare i en liten stad, Blue Bells.

Go On - Matthew Perry måste gå i gruppterapi med några konstiga människor.

Suburgatory - Stadstjej flyttar till förorten där alla är som Barbies.

Don't trust the B in apartment 23 - Två rumskompisar som är helt olika varandra.



Känner att jag använder ordet "rolig" lite väl mycket men seriöst de är superroliga.


Puss hej

2 kommentarer:

  1. Haha, jag är djupt besviken att ingen av serierna du följer är Desperate Housewives!!!!! Börja genast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PÅ ALLVAR!! DEN KOMMER ATT ÄGA UT ALLA ANDRA SERIER!! BÖRJA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT DOES IT TAKE FÖR ATT DU SKA SE PÅ DET???!!?!?!?!!

    SvaraRadera
  2. Alltså, du och dina tv-serier! haha! <3
    Minns när jag var tv-addict, men those days have apparantly passed... jag ligger waaaay efter och hade långt ifrån ens hört namnen på alla de där tv-serierna. men aja.

    Hoppas ni får det fint i säfsen, åk skidor och partaja lite för mig med! :D

    Och Spanien kommer bli awesome, i know it. Nervös är naturligt, sen kommer det gå galant.

    i miss you och svengelskan går visst till överdrift här känner jag. hur som, som sagt, saknar dig. saknar oss.

    love you <3

    SvaraRadera