måndag 15 februari 2010

All you have to do is cry



Hallo piple!

Sitter och jobbar på EU-uppsatsen men tänkte att jag kan ta en paus och skriva ner lite dåliga skämt som jag hört eller i värsta fall hittat på själv bara för att sprida lite glädje :D

Jag tror att de flesta har hört John Mayers låt Who says...
....Simon says (jag vet humor på hög nivå)

Så här låter Lars Ohly i en GPS:
-Ta vänster, ta vänster

Och så här låter Maria Wetterstrand:
- Ta cykeln, ta cykeln

Häromdagen var lite släktingar från Li'köping här, riktigt roligt att höra ord som göör mycket, hej då hej och WC.

Nu måste jag fortsätta jobba

Puss hej

Jag vet att varken rubriken, texten eller bilden har något med varandra att göra men det är så jag fungerar. Jag tänker på flera saker samtidigt typ...

1 kommentar:

  1. jag borde också ha jobbat ikväll.
    för jag orkar inte jobba inatt.
    och det innebär att jag måste göra typ ALLT imorgon :(
    och jag vet, jag har bara mig själv att skylla, men ändå^^
    nu ska jag snart sova :)

    tårtan såg god ut och jaa... godnatt <3

    SvaraRadera