onsdag 10 februari 2010

Chasing Pavements



Aloha!

Jag vet att jag är helt normal när jag börjar lägga ut bilder på brödrostar...

På bilden kan du se vår "nya" brödrost. Vår gamla fick gå i pension efter att ha rostat väldigt många mackor till oss. Men vår nya är lite jobbig, antingen blir brödet djupfryst eller helt sönderbränd men men det är bara I-landsproblem.

Idag har varit en väldigt bra dag :D

På spanskan fick vi två mandlar var som vi skulle "ta hem och hamra på" (det var skal på dem).

Sedan satt jag, Elin och Maggan i "hemliga rummet" under naturkunskapen och pluggade Kemi. Roligast var när någon öppnade dörren och vi alla fick hjärtattack för vi trodde det var vår lärare som hade kommit på oss att inte jobba med hållbar utveckling bla bla bla projektet. Det visade sig vara en kille som bara skulle gå på toan men ändå...

Sedan Kemiprov som kändes helt ok, var med en fråga om en Barbiedocka :D

Efter det träffade jag min underbara mor på stan och jag måste vara världens lyckligaste och bortskämda tjej för vi köpte fyra klänningar åt mig, så nu ska jag inte klaga på att jag inte har något att ha på mig. Vi gick och åt på Thai Coconut, Väldigt mysigt :D

Nu är jag hemma och skriver på min SO-uppsats om EU, men jag känner ingen inspiration och så har jag tappat bort pappret med arbetsbeskrivningarna.

Ha det!

Puss hej

Jag är unik - vad är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar