måndag 8 februari 2010

MinsysterärberoendeavJustinBiebermendetfårjagskrivaomenannandag:)

Salut!

Imorse kändes det här som en inte så bra dag, vet inte varför men som tur är blev den helt ok :)

Istället för att äta av den kommunala skolmaten (som faktiskt lät god, potatismos <3) så begav vi oss till............... tacobaren! Detta var som du kan gissa väldigt gott.

Sedan har det också visat sig att de har kommit en massa utbyteselever från Frankrike till skolan. De var supersöta och gick runt som niorna gjorde fast de flesta fransmännen tog också kort på allt de såg. Det var i alla fall tur att jag inte börja prata med dem eftersom de orden jag kan säga kommer antingen från Moulin Rouge eller är lite taskiga...

Jag hittade också en antikaffär nära min busshållsplats med antika smycken och sånt. Jätte häftigt! Det stod vilka årtal sakerna var ifrån till exempel kunde man köpa ett par skospännen från 1700-talet trorjag att det var.

Nu ska jag gå och äta sedan plugg vilket jag uppskattar och ser såå fram emot.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar