fredag 30 april 2010

Friend like you

Se mig, hör mig, ta mitt hjärta för jag är desperat

Hej alla kära vänner!

Igår gick jag till skolan fast att jag var lite sjuk, näsan och ögonen rann som bara den, jag knarkade halstabletter för att kunna prata och var ganska trött. Men eftersom jag bara hade fyra lektioner stod jag ut :)

Sista lektionen var spanska med ca 10 utbytesstudenter från Österrike, intressant lektion alltså.... Vi lekte pictionary och ensalada de fruta och ingen var seriös och ja Josse lektionen liknade den vi hade med den franska vikarien i 9:an. Jag hade i alla fall riktigt kul.

Sedan blev det att gå till den gyllene måsen med Hanna där vi träffade Anki ocn några av hennes teaterkompisar, trevligt trevligt.

Dansträning utan tränare där jag hur seriös som helst och inte alls hög pga halstabletterna som btw var sockerfria.

Åka hem med bussen äta god mat och ett halvt paket glass.

Idag är jag hemma från skolan och peppar för ikväll men nu ska det pluggas fysik.

Chau y buen fin de semana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar