söndag 18 april 2010

The legend is back

Hola!

Det här är mitt 70:e inlägg och jag som inte ens trodde att jag skulle nå fem!!!

Just nu sitter jag i pyjamas i min obäddade säng och lyssnar på "Radio Luxembourg - the best in classic rock" yeah det gillar vi.

Hade en riktigt rolig kväll igår med mina pensionärs-friends :D

Dagens tanke:
Idag ska jag inte göra något speciellt förutom att plugga inför Antiken-prov som jag har kommit på är riktigt intressant. I kristendomen är Gud den som står för allt det goda, heliga. Gudarna i grekisk mytologi är ofta giriga, otrogna, egoistiska och så vidare.

Puss hej
Abr. Do you bite your thumb at us, sir?
Sam. I do bite my thumb, sir.
Abr. Do you bite your thumb at us, sir?
Sam. Is the law of our side, if I say ay?
Gre. No.
Sam. No, sir, I do not bite my thumb at you, sir, but I bite my thumb, sir

4 kommentarer:

  1. Pensionärer 4- ever^^ hahahah, (tyckte det blev komiskt när man la fram det så :D )

    Vilket ämne har ni det i? svenska eller typ religion? :)

    det skrämmer mig att du kommer ihåg det där :D jag kan bara själva grejen, att bita sig i tummen :D

    puss<3

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha :'D vi är ju snart sjuttis!

    Svenska har vi det i :)

    Haha jag kom inte heller ihåg det men tack google xD

    puss på dig

    SvaraRadera
  3. jaaaaa :D ohhhh, vad vi ska fira. När vi alla har blivit sjuttisar. Då blire rena tekalaset!

    det betyder att jag ska ha det oxå. haha^^

    jag blev lite "wtf. hur kan hon komma ihåg det där :O "

    puss fina tant! haha, vi får träffas snart igen :)

    SvaraRadera
  4. Romeo & Juliet!!!
    right? =) hihi
    we like it! <3

    SvaraRadera