tisdag 27 april 2010

I look at the sun

:D :D :D :D :D

Gratis Ben & Jerry´s bästa på hela dagen!!! :D

Nu till varför jag skriver. Ja, jag skriver för att klaga men hey man måste få ut det ;P

Justin Bieber. En 16-årig kille från Kanada som enligt mig sjunger bra och är hur söt som helst. Min kära syster var helt fast efter att hört "One Time".

Jag kan hålla med om att det har blivit lite hysteri kring honom men jag tycker ändå att han är en bra förebild. Därför blir jag så irriterad när folk börjar starta en massa hat-kampanjer mot honom. Hallå han är en liten tonåring som är bra på musik inte nya Hitler eller Stalin xD Jag har svårt att förstå att man kan känna hat mot någon som inte har gjort någon illa. Ok, jag kan hålla med om att Facebook-grupperna faktiskt är rätt roliga men nu kan det väl ändå sluta.

Jag vet att detta låter väldigt barnsligt men varför se ner på folk bara för att de lyssnar på Justin Bieber? Jag är inte förtjust i Kent det är lite för djupt och mörkt för mig men jag kan ändå förstå varför folk tycker att de är bra. Jag respekterar dem och jag har inte startat någon hat-grupp på facebook ;D

Puss hej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar