fredag 2 september 2011

Light me up

Jag måste bara få säga att jag älskar min nya engelska-lärare. Eller asså ja inte på det sättet. Men han är så lugn, rolig och vi får göra annorlunda saker och så har han röda strumpor och är bara allmänt trevlig med sin skotska dialekt. Och så hade han en GRYFFINDOR-SLIPS IDAG!! :D

Annars så rullar allt på. Fast har ni någon gång haft den där känslan att man ser allting utifrån typ uppifrån? Haha eller är det bara jag som ska söka upp mina problem xD

Amnesty har också fått ett skåp (gratis!) det finns dock ingen hylla men nu behöver inte Kajsa ha alla saker i sitt skåp så det gillas mycket.

Jag hade mitt svenska-tal idag och jag tycker inte riktigt min klass uppskattar barnsliga, tråkiga, sövande, robotliknande presentationer. Hallå vad mer kan man önska sig?

Spanien-resa kommer bli superkul och vi åker sista dagen i denna månad :S men det kommer gå bra. Idag fick vi fylla i papper om oss själva, jag var trött och inte helt seriös så får se om någon vill ta emot mig men förhoppningsvis delar någon min humor.

En fråga var (+ mina svar eftersom jag vet att ni vill veta allt om mitt liv):

I wish I could:
*Travel more
*Learn faster
*Make world peace
*Fly
*Turn back time (sång hihi)


Ja jag vet haha skitkul Hanna men jag varnade lite om min humor innan genom att skriva att jag ibland kan vara sarkastisk.

Okej ett utmaning till er alla, om ni orkar läsa hela min text högt utan att andningspausar vinner ni en chokladkaka. Good luck!

Puss hej

1 kommentar:

  1. Hanna seriöst - hela texten på ett andetag?
    OMÖJLIGT! haha XD
    men helt allvarligt så testade jag faktiskt att läsa högt (kände mig mobbad, men var ju tvungen att testa nu när du utmanat mig)och jag klarade faktiskt första stycken very good :D så får jag en chokladkaka då?^^ ;D :D

    SvaraRadera