måndag 5 september 2011

Do it like a dude

Mitt humör går upp och ned. Lite positiva saker Josefine gjorde en god gärning idag och åt middag med mig på den gyllene måsen, det uppskattades! Jag har nu också ett fint prickigt paraply som kan lysa upp även den regnigaste måndagen

Vi kanske (förhoppningsvis) ska vara med i en danstävling yey!



Dåligt, tydligen är jag enda i världen som inte vet att banken stänger klockan tre (varför ens ha öppet?!). Jag ogillar också när vissa affärer inte ens har öppet på måndagar särskilt när det regnar och man inte har paraply.

Mitt hår som är som sju länder, fem i krig och 2 som strejkar. "Vi vill inte vara med hmph".

Sedan ogillas det också busschaufförer som missar en i mörkret.

Men nu ska jag duscha och baka och njuta av måndagskvällen

Carpe diem mina kära vänner!

Puss hej

1 kommentar: