torsdag 15 september 2011

Jetlag

Har testat nässpray för första gången i mitt liv :)

Har ingen aning om det fungerar och jag visste inte hur långt den skulle liksom tryckas in och så tryckte jag tre tryck istället för två så jag är lite smått nervös nu :S

Annars somnade jag när jag kom hem och vakna upp och trodde jag var sen till skolan inte jättekul men men...

Skulle gått ut idag men vi skjuter upp det tills att vi känner oss pigga och peppade :D

Haft föreningspresentationer idag vilket gick helt ok. Bonnkapälle avbröt Boulesektionen så vi klarade oss ;)

Lite fail att Grön Katedral hade efter Amnesty. Vi var typ samma personer så efter Amnesty sprang vi ner från scenen slet av oss de gula tröjorna och sprang upp igen :)

Ha det bra

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar