lördag 3 september 2011

Turn the heat up

Bara lite roliga saker jag måste få skriva av mig :)

Först alltså jag älskar tv-kanalen TLC, så sjukt många roliga och konstiga program men jag tycker de ska ändra om TV-tablån lite. Ja bli mer som MTV typ:
Sweet Sixteen, 16 and pregnant, Teen mom.

I didn't know I was pregnant, Jon Kate och åtta barn, Kate och åtta barn.

Och om de vill slänga in Otrogen mellan Jon och Kate :P

Ja det var min första fundering min andra är en uppfinning.
Jag tänkte uppfinna ett genomskinligt skyddsöverdrag till datorn så att man kan duscha med den. De ska finnas olika storlekar till olika modeller och så kan man också köpa en ställning att sätta fast på väggen att ha datorn på så att man inte behöver hålla i den hela tiden. (tänkte att det blir jobbigt att tvätta håret då).

Men nu ska jag ironiskt nog duscha, plugga, kanske fika, kanske träffa min klass och kanske simma.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar