lördag 8 oktober 2011

Fake it

Det finns vissa personer som är lätta att prata med. Man kan prata om alla små konstiga saker som egentligen inte har någon betydelse. Man bara pratar på utan att tänka sig för. Man pratar och bara låter vara sig själv precis som man är. Sådana personer är ofta förstående, trevliga och mysiga.

Sedan finns det personer som kan anses vara übersociala men som man inte får fram ett ord till. Det blir awkward och man dömer sig själv, varför kan jag inte vara normal och social?

Men skit i dem, lägg dina ord på folk som bryr sig, som lyssnar och som förstår. Prata om det du vill prata om.

Vet inte om ni känner igen er. Men jag försöker ofta hitta på ämnen att prata om som passar alla andra och gömma mig bakom dem istället för att prata om sådant som intresserar mig. Men nu ska jag försöka ändra det haha :)

Puss hej

Ps. angående designen så råkade jag ändra och är för lat för att lära mig hur man byter tillbaka ;) ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar