torsdag 20 oktober 2011

I'd drink to that :D

CHEERS TO THE FREAKIN WEEKEND
ILL DRINK TO THAT YEAH YEAH
OH LET THE JAMESON SINK IN
ILL DRINK TO THAT YEAH YEAH
DON'T LET THE BASTARDS GET YOU DOWN
TURN IT AROUND WITH ANOTHER ROUND


Idag var första gången det var värt att gå upp efter ca 6 timmars sömn för att ha körlektion. Det gick bra för första gången. Sedan hade jag ju bara två timmars "sovmorgon" efter lektionen men det är sådant man får ta när man suger på att planera.

Min rygg is killing me men jag är nästan klar med spanskan och engelskan, jag träffade min underbara vänner igår och jag fick träffa Magnus Betnér :D

Sedan är det ju torsdag <--- Vilket vi gillar!!! :D :D

Snart ska jag på träning och förstöra mina lungor men först lite härlig Glee-musik och matlagning.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar