torsdag 13 oktober 2011

Shaken by the resistance





Ja jag är fortfarande sjuk, tyck synd om mig ;)

Men imorse var jag ändå på körlektion 07.15, jag hoppas jag kan ta mitt j*vla körkort någon gång.

Hehe annars så skulle jag behövt plugga idag men jag mår som sagt inte så bra så det har blivit mycket film istället. Har börjat titta på två nya serier Hart of Dixie med Rachel Bilson och The Secret Circle som är som en blanding mellan Harry Potter och Twilight.

Sedan vill jag bara kommentera bilderna som är från märket black milk, jag vet inte vad ni tycker men jag tycker de är skitsnygga! :D

Haha lite annorlunda men tänk att ha en sådan baddräkt skulle ju lätt äga simhallen. Baddräkten med en galax på är gjord utifrån en NASA-bild, cooolt :D Så om någon vunnit på lotto och vill dela med sig lite vet ni var jag finns.

Nej nu ska jag sluta skriva men ha det bra

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar