tisdag 18 oktober 2011

Takin´back my love

Jag tror mitt sudd måste av-glittras, det går nämligen inte längre att sudda utan att pappret blir fullt med glitter.

Annars har jag haft lock för öronen och inte hört någonting idag, mest suttit i min egna lilla värld.

Nu skriver jag min spanska dagbok som jag skulle skrivit när jag var där, bara 5 dagar kvar att skriva om... (de första tre kanske tog typ 5 timmar att skriva, kul.)

Jag älskar också att vi hade fiskbuffé i skolan idag. Det innebär att man kan välja både på fiskgratäng och fiskpanetter. KUL! :D

Till slut 10 November är dagen mina nerver kommer att gå under för den 11 är det Kemi-prov, Nationella Prov svenska hålla tal, körlektion och Danskarusellen. Jag hoppas jag överlever denna nervösa dag.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar