söndag 25 oktober 2009

HÖSTLOV

Som du märker har jag också fallit och skaffat blogg... xD

Min blogg kommer att vara mer som en dagbok för mig själv och jag tänkte börja nu på höstlovet då jag förhoppningsvis har lite mera tid....


Som sagt det är HÖSTLOV vilket jag kan säga definitivt innebär sovmorgnar och mycket film. Igår tillbringade jag dagen mestadels framför min kära TV. Jag såg bland annat The Boat that Rocked, O.C avsnitt (har blivit beroende av den serien som jag vet att många andra är :P), Little Miss Sunshine :) och en bollywood film som absolut inte hade någon handling.

Men jag har upptäckt att jag gillar bollywood filmer, de är färgglada, när som helst kommer ett sång moment och de slutar alltid lyckligt :D.

Fast idag var jag duktig och gick en promenad vilket var väldigt mysigt. Jag lyssnade på musik och såg på alla fina höstblad. (jag vet ibland så kommer den lilla pensionären fram som bor i lilla mig)...

Denna blogg kommer alltså att handla om vad jag gör på dagarna om du inte tycker att det är intressant , fine, läs den inte då ;P

Nu ska jag gå och sätta mig framför Gossip Girl med en kopp te.

Puss hej

3 kommentarer:

  1. Vi välkomnar hanna till bloggträsket :D

    SvaraRadera
  2. jag hittade dig! :D
    och lätt att jag tänker följa varje ord du skriver ;)

    puss på dig och tack för ikväll! <3

    SvaraRadera
  3. you've got a new stalker my dear pensionär :D <33

    SvaraRadera