måndag 26 oktober 2009

Systrarna



Tjo på er! Har precis kommit hem från en skit kul dag med Hanna, Sofia och Elin. The sisters liksom...

Imorse gick jag upp tidigt och fick se Elin baka scones till frukost - mums! :D
Sedan satte vi oss på bussen och åkte till Hanna och Sofia. Där utmanade vi varandra i bl.a. med andra ord, tecknet och guitarr hero vilket var riktigt roligt XD

Kvällen avslutades med bio och vi såg Fame, vilken var super bra och jag börja nästan gråta för att de var så duktiga ;D (+ de var ett par riktiga hetingar med också).

Oh! Just det för alla som har sett Svenska Hollywoodfruar ni måste gå in på svt play och kolla på Robins Svenska Hollywoodfruar i Sverige, jag skratta så att jag grät första gången jag såg det ;P

Tack för en härlig dag!

Puss hej

2 kommentarer:

  1. Tack själv! det var superkul :D <3

    "jag tänkte att han nog innerst inne sjöng till mig" XD hahahaha
    vi tänker likadant du och jag <3

    SvaraRadera
  2. Haha ja vi tänker likadant <3

    SvaraRadera