torsdag 29 oktober 2009

Let me see your body bounce!



Hejhej!

Har varit i simhallen hela förmiddagen med Edvin och familj, väldigt roligt men jag är rätt trött nu... och tyvärr får jag nog se mig själv som förlorare i vattenrutschkana-tävlingen men till försvar kan jag säga att jag hade duktiga motståndare ;P

Edvin och Elin sitter just nu och kollar på Mumintrollet, väldigt gulligt par :D

Nej nu ska jag vakna till lite för ikväll ska jag träffa Hanna och kanske Kristin så ska vi äta på Steve's. (Haha och kanske leka fjortis för att komma ur pensionärskrisen xD)


((Haha jag gillar att avsluta meningar med en smiley verkar det som ;D))

Puss hej

1 kommentar:

  1. azzå det va sjukt jefla nice liksom! XD haha, fjortis!:D
    Glöm inte och peppapeppapeppa för våra nya galna planer! =D <3

    SvaraRadera