tisdag 27 oktober 2009

Pensionär

5 anledningar varför jag börjar bli en pensionär:

1. Jag har grått hår (eller iaf en vit slinga där bak :P)
2. Häromdagen kollade jag på Vem vet mest?, postkodmiljonären och slutet av Plus!
3. Jag dricker mycket te och har börjat dricka mer och mer kaffe samtidigt som jag äter kakor.
4. Det var bättre förr! Nae inte riktigt men ibland upptäcker jag mig själv med att sitta och klaga på en massa saker.
5. Mitt minne hänger inte alla gånger med utan jag känner mig som en guldfisk.

Jag hoppas att jag istället kommer in i en 16-års kris snart så att jag antingen piecrar mig på något konstigt ställe, färgar hela håret i regnbågens färger eller har hennatatueringar lite varstans. xD Hmm... får se hur det blir

Puss hej

2 kommentarer:

  1. åh du är bäst!
    för jag struntar i om du blir en pensionär i förtid - jag vet att du är en äkta sextonåring ändå, innerst inne! ;D
    <3

    SvaraRadera
  2. eller annars blir du som min mormor ;)

    SvaraRadera