tisdag 27 oktober 2009

Promenad :D


Tjo alla glada!

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig och gjort några av mina läxor...

Idag har jag också träffat Hanna, min lilla sockertopp och vi gick en lååång promenad runt stångån och nej vi hade ingen ilsken tax med oss och vi matade inte änderna. Så det blev ingen "pensionärsvarning" på oss idag.
Utan det var riktigt mysigt och härligt med lite tjejsnack xD.

Just det, är duktig som lyckats lägga upp en bild men jag ska bli bättre på att ta ego-bilder... ;P

Puss hej

3 kommentarer:

  1. naw söt bild :D

    och jag tog det där med ilsken tax som ironi först haha. tänkte "vems tax har dom nu snott?" xD

    SvaraRadera
  2. Haha, man vet ju aldrig men tyvärr träffa vi inte på någon tax... xD

    SvaraRadera
  3. Haha jag tycker det är mysigt och mata änderna!Och jag är bara 21 år!

    SvaraRadera