söndag 11 november 2012

Åh en sån där termos skulle jag vilja ha om jag var en utemänniska

Jag har många fina, fantastiska och helt underbara vänner. En av dem träffade jag den här helgen och det är denna snygging



Därför kommer jag tillägna detta blogginlägg till Josefine

Innan jag började sexan hade jag valt att läsa franska. En vecka innan skolstarten ringde min kära mor och såg till att jag kunde läsa spanska istället. Ett av de bästa valen i mitt liv

Jag är så glad att jag har en sådan fin, vacker, smart, rolig och underbar vän som dig.
En vän som jag kan prata med om allt. Gamla minnen, vad som händer just nu och planer och drömmar inför framtiden.


Vi har gjort så mycket roligt och galet ihop.

-Bakat, ätit och ätit.
-Varit stjärngossar (lovar bildbevis nedanför)
-Firat nyår, valborg och midsommar
-Hoppat studsmatta
-Alla galna spanska lektioner i bildsalen (med R i en papperskorg, Mrs s "are you guys finished yet?" efter 1 minut och svamphistorien).
-Suttit tysta bredvid varandra på en buss efter att ha umgåtts tre dygn i sträck.
-Gått ut och dansat


Bara för att nämna några få.


Sedan har vi ju också haft planer på att göra andra (galna) saker som vi inte genomfört. Än.

(Fast vi skippar nog spökhotellet)



Kort och gott jag är så oerhört tacksam att jag har dig som förstår min humor och som ger mig sista biten av din kaka. Stort hjärta


Lycka till nu på nya jobbet!

Vi får kolla upp Val/Sälsafari, Kalmar och det nya Caféet.






Puss hej

Hahaha och jag skrattar fortfarande åt stjärngossebilden




1 kommentar:

  1. Åh, du är ju verkligen världens finaste!
    Jag kan bara säga allt tillbaka, du är verkligen en sån fantastisk vän.
    Tack för kvällen igår,
    Du är bäst! <3

    SvaraRadera