måndag 9 november 2009

46 dagar kvar till julafton....


Har börjat räkna ner dagarna till julafton, 46 :D

Idag har jag stått typ 1 meter från Jan Guillou!!!!! Och det var bara en slump...

Idag slutar jag 10 i 5, allstå typ mitt i natten ;P , som vanligt stressa jag till bussen men fick se att den skulle komma om sisådär 17 min så jag bestämde mig för att gå till en annan busshållsplats och precis utanför den ligger Bok och CD media så jag gick in och tänkte att jag kunde glo en liten stund men när jag kommer in är det första jag ser Jan Guillou sitta där och signera böcker! Haha jag tyckte det var väldigt roligt xD

Annars så har jag precis kommit hem från IKEA så jag känner mig lite typisk svensk-svensson nu xD

Just det hade övning med skolkören idag, roligt som alltid, vi stod i trappan och sjöng och typ ingen vågade gå förbi :P

Nu ska jag fika och packa ner badgrejer till imorgon då jag ska till simhallen med idrotten :S

Puss hej

2 kommentarer:

  1. haha inte varje dag man möter på Jan Guillou! :O xD

    SvaraRadera
  2. Jag har träffat Björn Hellberg på bok o cdmedia :D

    SvaraRadera