onsdag 18 november 2009

Everybody was Kung Fu Fighting - Hauh!


Josefine kommentera och tyckte att jag skulle sluta missbruka smileys, så i det här inlägget ska jag försöka vänja mig av mitt missbruk...

Har precis sett Kung Fu Panda, rolig men seriös. Den handlar om att man ska följa sina drömmar utan att bry sig om vad andra säger eller tycker. Men har ingen dröm eller vet i alla fall ingen så hur ska jag då kunna följa den?

Idag var annars en skön dag, sluta tidigt och sedan har jag bara segat omkring här hemma. En sak jag annars har lärt mig idag är varför skolan heter Katedral, jo för först var det typ inne eller i närheten av Domkyrkan... Coolt, va?

Just nu sitter jag och läser Edwards Twilight - Midnight Sun, älskar verkligen språket den är skriven, lätt att läsa men med "svåra ord".

Puss hej

2 kommentarer:

  1. det tog emot eller hur?! kanske borde lämna in dig på en såndär avvänjningsklinik hahaha xD

    SvaraRadera