lördag 14 november 2009

Don't stop


(som du märker har jag inga roliga, nya bilder men det här var väla fina tå-naglar)

Tjo!

Har hänt mycket på sistone så jag gör en lista så att det här inlägget inte blir allt för långt xD:

*har fixat tandställningen så nu har jag fina gummisnoddar i käften...

*har haft öppet hus på skolan och då sjöng jag med kören, riktigt roligt och särskilt när någon lärare trodde att vi skulle börja på gymnasiet och börja prata om hur bra det är på vår skola, vi sa att vi höll med henne och sa att vi redan gick där... :P

*har haft massviss med dansträningar, bland annat ska Hanna och jag dansa MJ-dans medley typ :D

*Har varit på skylten med andra Hanna och kollat på bra band :D

*Blivit beroende av serien Glee genom att bara kollat på första avsnittet

Ja och så klart en massa mer saker som är helt ointressanta.

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar