måndag 23 november 2009

Titel:



En del skämt är inte roliga andra är bara helt enkelt konstiga.

Du kanske inte vet varför jag skrattar när någon säger friterad snickers eller varför jag tycker att rumpor är roliga men däremot har jag ingen aning om vad du skrattar åt.

Jag älskar verkligen skämt och roliga historier och jag gillar skadeglädje mohahaha (bara inte någon tar illa vid eller skadar sig ordentligt...)

Idag har varit en sådan där rolig dag och imorgon har jag studiedag och nästa år ska jag kanske åka till Romme :D

Haha bra avslut på detta inlägg ;P
Puss hej

1 kommentar:

  1. du är bra du xD <3

    studiedag!! yey :D :D

    ska du med till Romme?
    I'm thinking of it, but I'm not sure... :P haven't talked to my päron yet either och it's probably de som have to pay.

    nu ska jag snart ringa dig. OK?
    <3

    SvaraRadera