tisdag 24 november 2009

FinaYberSnyggaIntelligentaKvinnor

Har pluggat fysik hela dagen och seriöst jag måste vara korkad ibland. Jag fick svaret 70 min och kollade i facit där stod det 1 h 10 min och jag satt med uppgiften ytterligare sisådär en kvart!

Ni vet hur mycket jag brukar klaga på mitt hår och att jag ska klippa av det, nu har jag gjort det... eller frisören gjorde det så nu är det "axellångt" :P bilder kommer..

Annars så har jag köpt en ny skolväska, passade på på denna underbara studiedag (har jag berättat att jag har studiedag imorgon också? :D)

Men nu ska jag plugga vidare, så skojsigt ju!

Puss hej

1 kommentar:

  1. jag funderade också på att klippa mig på nån av studiedagarna, för se om det blir imorrn... annars blir det väl någongång i framtiden :P

    jag vill se bild iaf - både på dig och på skolväskan! :D

    studiedag imorrn = :D :D :D!
    <3

    SvaraRadera