söndag 1 november 2009

Grattis och happy halloween!


Everything-Lifehouse http://www.youtube.com/watch?v=fjDojEOiMcE

Everything-A Cursive Memory http://www.youtube.com/watch?v=pDTIbSY9FoI

Det finns många bra låtar som heter Everything, jag har typ blivit besatt av de här ;P


Imorse vaknade jag av att någon kittlade mej under foten och upptäckte att det var min lilla kusin Linnea som hade varit vaken i några timar och tyckte att jag skulle gå upp nu. Jag var inte jättepepp om jag ska vara ärlig för klockan var sisådär halv nio...xD

Igår firade vi pappa som blir 47 på tisdag :D, halva släkten vra här och det var trevligt och mysigt. Vi firade också lite Halloween genom att Linnea och Sara klädde ut sig till Spiderman och Pippi Långstrump medan jag var häxa och Elin katt. Sedan gick vi och ringde på hos grannarna xD, jag tyckte i alla fall att det var jätte kul.

Edvin var också här, han har blivit storebror till lille Gustav som är hur söt som helst, bara någon dag gammal :D

Nu har alla små kusinerna åkt hem och jag ska sätta igång med lite läxor...

Just det ska gå och se Michael Jackson This is it imorgon då Josefine fyller år ska bli oerhört kul!

Puss hej

Kommer bilder kanske imorgon xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar