onsdag 3 oktober 2012

Does your mother know

Tjoho!

Idag har jag fått ett superfint vykort på rosa cupcakes (koppkakor) av min kära mor. Vilket var roligt för på jobbet idag kom jag på en massa cupcakes recept jag vill prova. Ska försöka hinna med det i helgen.

Imorgon ska jag på Messiah Hallberg, är sjukt pepp. På fredag vara med på smyckeskurs och lördag troligtvis Ice Age kväll :D

Idag vågade jag ta kontakt med någon jag inte haft kontakt med på flera år. Blev positivt överraskad och jag ångrar det verkligen inte. Ofta tror jag att man är nervös över vad den andra ska tycka men ärligt alla gillar uppmärksamhet, bli sedda och ihågkomna. Så skriv ett brev, meddelande på facebook eller varför inte ett sms till någon du inte haft kontakt med på länge.

Sist, finns många roliga träningsvideor på youtube, perfect!


Nu är det bara vilken stil jag ska välja


http://www.posh24.com/photo/1353819/miranda_kerr_red_tight_bandage


http://szynal.com/wp-content/uploads/2010/11/alexa-chung-PS-dress.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar